unicef.hr koristi kolačiće (eng. “cookies”) kako bi Vam omogućio bolje korisničko iskustvo. Više o upotrebi kolačića saznajte ovdje.

Slažem se
©UNICEF/Kljajo

Suradnja s tvrtkama

Što je odgovorna tvrtka?

Odgovorna je tvrtka ona koja poštuje načela društveno odgovornog poslovanja i dječja prava.

UNICEF stvara partnerstva s tvrtkama koje posluju prema visokim etičkim standardima i svoje uspješno poslovanje prenose na zajednicu u kojoj djeluju.

Tvrtke su važni UNICEF-ovi saveznici u nastojanju da se djeci pruži najbolje. Sretni smo što na svojoj strani imamo snažne partnere koji zajedno s nama nastoje djeci osigurati optimalne uvjete za rast i razvoj. Zajedno možemo više!

Partnerstva za djecu

Razvoj dugoročnih partnerstava jako je važan UNICEF-u i partneri smo s najboljim svjetskim korporacijama u obostrano korisnim, strateškim inicijativama.

Naši su korporativni partneri predani društvenoj odgovornosti i temeljnim vrijednostima koje odgovaraju UNICEF-ovu programu, zagovaranju i ciljevima prikupljanja sredstava.

  • RTL Hrvatska i UNICEF potpisali sporazum o suradnji

    RTL Hrvatska i UNICEF potpisali sporazum o suradnji

    RTL podržava UNICEF-ov program „Čuvari djetinjstva“, s ciljem uključivanja građana u podršku aktivnosti najranjivijoj djeci u Hrvatskoj, dok UNICEF RTL-u pruža stručnu podršku u produkciji sadržaja te edukaciji novinara, urednika i producenata na području dječjih prava i medija.

  • Samsungova tehnologija u službi djece s teškoćama

    Samsungova tehnologija u službi djece s teškoćama

    Prepoznavši važnost i cilj projekta „Potpomognuta komunikacija za djecu s teškoćama”, tvrtka Samsung je UNICEF-u donirala 60 tableta za rad s djecom sa složenim komunikacijskim teškoćama.

  • UNICEF i Billa zajedno za djecu s teškoćama

    UNICEF i Billa zajedno za djecu s teškoćama

    Trgovački lanac Billa odlučio je pozvati svoje kupce da se uključe u podršku UNICEF-ovog projekta „Potpomognuta komunikacija za djecu s teškoćama“.

  • Plitvice i Krka postali Čuvari djetinjstva

    Plitvice i Krka postali Čuvari djetinjstva

    Nakon rekordne turističke sezone, Nacionalni park Krka i Nacionalni park Plitvička jezera odlučili su dio svojih rastućih godišnjih prihoda uložiti u programe koji unaprjeđuju kvalitetu života djece u Hrvatskoj, s naglaskom na podršku najmlađima i najranjivijima.

  • Electrolux i UNICEF zajedno za razvoj udomiteljstva

    Electrolux i UNICEF zajedno za razvoj udomiteljstva

    Electrolux će od prodaje malih kućanskih uređaja prikupljati sredstva koja će se kroz UNICEF-ov program „Svako dijete treba obitelj“ ulagati u podršku udomiteljskim obiteljima, edukaciju i opremu za udomitelje, povećanje broja kvalitetnih udomiteljskih obitelji i razvoj udomiteljstva.

  • Ikea

    Ikea

    IKEA podupire UNICEF-ove programe već više od 10 godina. Dosad se obvezala na više od 200 milijuna američkih dolara u novcu i robi za UNICEF-ove programe kojima se pomaže u spašavanju i unapređivanju života djece i njihovih obitelji.

  • FC Barcelona

    FC Barcelona

    Partnerstvo UNICEF-a i nogometnog kluba Barcelona traje od 2006. godine. U prvih pet godina FC Barcelona doprinosila UNICEF-ovim programima za borbu protiv zaraze HIV-om s 1,5 milijuna eura godišnje namijenjenih zemljama južne Afrike kao što su Angola, Malavi i Svazi.

  • Lego

    Lego

    Igra je najvažniji dječji posao. Iako sva djeca imaju pravo na igru, ali i potrebu za njom, ne ostvaruju ih jednako. Partnerstvo između Grupe LEGO, Zaklade LEGO i UNICEF-a promicat će prava djece u poslovanju te rano učenje kroz igru ​​za djecu diljem svijeta.

  • H&M

    H&M

    H&M posvećen je zaštiti dječjih prava, a od 2004. godine surađuje s UNICEF-om u programima koji podržavaju djecu. H&M je dosad izdvojio više od 19 milijuna američkih dolara, a sredstva ulaže u područja kao što su obrazovanje djevojčica, prevencija side, osiguravanje pitke vode i sanitarnih uvjeta te zaštitu djece.

>> Drugi primjeri uspješnih partnerstava za djecu

Djeca su naš najvažniji posao

Privatni sektor može biti važan partner UNICEF-a u rješavanju problema s kojima se djeca u svijetu susreću na različitim razinama.

>> UNICEF i društveno odgovorno poslovanje

UNICEF kao partner

UNICEF korporativnim partnerima pruža jedinstvenu priliku da se povežu s najvećom svjetskom organizacijom za djecu kako bi se osiguralo poboljšanje zdravlja, obrazovanja, jednakosti i zaštite sve djece.

UNICEF u Hrvatskoj ima jedinstveni mandat da u suradnji s velikim brojem partnera ostvaruje promjene u korist djece.

Od prvoga dana UNICEF prati potrebe djece u Hrvatskoj – od ratne i krizne pomoći tijekom rata i nakon rata, do programa kojima je cilj smanjiti nasilje među djecom, poboljšati skrb za najmlađe te unaprijediti zaštitu djece i prava djece s teškoćama u razvoju.

Naši programi u Hrvatskoj nacionalnog su dosega i cilj im je ostvariti trajne rezultate za djecu.

Programske aktivnosti koje se financiraju iz donacija osmišljavaju vodeći domaći stručnjaci, a mnoge od aktivnosti koje su osmišljene u Hrvatskoj UNICEF je zbog postignutih rezultata počeo primjenjivati i u drugim zemljama.

Kako zajedno možemo poboljšati živote djece?

Naša najuspješnija partnerstva integrirana su u filantropske, marketinške i komunikacijske strategije partnera. Tvrtke podržavaju UNICEF na različite načine. Na primjer, one mogu pružiti:

  • financijsku potporu
  • pomoć kod istraživanja i razvoja
  • tehničko znanje
  • pristup mreži klijenata
  • opsežne komunikacijske kanale

Podrška koju tvrtka pruža UNICEF-ovim programima može uključivati zaposlenike, usluge i proizvode tvrtke na različite načine:

Marketing i prikupljanje sredstava

I tvrtke i njihovi klijenti mogu podržati UNICEF kupovinom proizvoda tvrtke. Povezivanje prodajne kampanje izravno s UNICEF-om učinkovit je način da tvrtka angažira kupce, poveća prodaju i poboljša svoj korporativni imidž.

Inicijative prikupljanja sredstava mogu se razviti s UNICEF-om, pri čemu tvrtke angažiraju svoje klijente kako bi podržali UNICEF, bilo izravnim novčanim kupovinama ili drugim inovativnim kampanjama poput Check Out for Children.

Posebna događanja

Korporativni partneri mogu odrediti UNICEF kao korisnika vlastitih aktivnosti prikupljanja sredstava ili mogu sponzorirati UNICEF-ove posebne događaje.

Krizni apeli

Podrška korporativnih partnera kao odgovor na krizne apele pomaže UNICEF-u pri dostavi pomoći djeci i obiteljima pogođenima prirodnim katastrofama i nasilnim sukobima.

Javite nam se!

Lidija Gamulin
Voditeljica za suradnju s korporativnim i javnim sektorom
+385 1 3031 643
+385 99 3073 610
lgamulin@unicef.org

*** Info: UNICEF početkom godine svim partnerskim tvrtkama šalje potvrde o uplaćenim donacijama, koje mogu poslužiti u svrhu ostvarivanja olakšica za umanjivanje porezne osnovice. ***