unicef.hr koristi kolačiće (eng. “cookies”) kako bi Vam omogućio bolje korisničko iskustvo. Više o upotrebi kolačića saznajte ovdje.

Slažem se

Trčimo za udomiteljske obitelji koje brinu o najmlađima

Zagreb, 3. rujna 2018.

UNICEF i Grad Zagreb pozivaju na humanitarnu utrku Mliječna staza 2018.

Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj; Mladen Ignac, predstavnik mladih Foruma za kvalitetno udomiteljstvo djece i nagrađivani trkač AK Međimurje; Milan Bandić, gradonačelnik Grada Zagreba; Maja Pletikosa, državna tajnica, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Foto: Dubravko MiloslavićValentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj; Mladen Ignac, predstavnik mladih Foruma za kvalitetno udomiteljstvo djece i nagrađivani trkač AK Međimurje; Milan Bandić, gradonačelnik Grada Zagreba; Maja Pletikosa, državna tajnica, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku

U sklopu nacionalne kampanje Svako dijete treba obitelj“ UNICEF 9. rujna u središtu Zagreba organizira humanitarnu utrku Mliječna staza, pod pokroviteljstvom Grada Zagreba i Vlade Republike Hrvatske.

U nedjelju 9. rujna u 10 sati održat će se revijalna dječja utrka na Trgu kralja Tomislava, uz brojne edukativne i zabavne sadržaje za cijelu obitelj. Utrke na pet i deset kilometara za odrasle trkače održat će se također 9. rujna, s početkom u 18:30, sa startom i ciljem na Trgu Eugena Kvaternika.

„Grad Zagreb osobitu pažnju posvećuje skrbi najranjivijih skupina, a djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi su svakako jedna od njih. Uvijek ćemo podupirati programe i projekte koji promiču udomljavanje te pružaju potporu udomiteljskim obiteljima koje obavljaju tako važnu i zahtjevnu ulogu, ulogu podizanja djece. Zahvaljujem svima na ovoj vrijednoj inicijativi jer zaista „Svako dijete treba obitelj“ i svaka pomoć na tome tragu je plemenita i iznimno važna.”, istaknuo je Milan Bandić, gradonačelnik Grada Zagreba, pokrovitelja utrke.

Nacionalna kampanja Svako dijete treba obitelj“ poseban će naglasak staviti na osiguravanje obiteljske skrbi za najmlađu djecu.  

„Na Mliječnoj stazi očekujemo više od 2000 odraslih trkača i oko 400 djece. Radujemo se svakom sudioniku i dobroj atmosferi, koja nikada ne izostane kada su ciljevi ovako važni i pozitivni. Vjerujemo da svako dijete ima pravo odrastati u toplini obitelji i da zajedno možemo omogućiti da to postane stvarnost djevojčica i dječaka koji sada odrastaju u institucijama”, istaknula je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Odrastanje u ustanovama, koliko god se odgojitelji trudili, ne može zamijeniti iskustvo individualizirane tople obiteljske skrbi.

 „Prema posljednjim podacima, u udomiteljskim obiteljima za djecu i mlade trenutačno je smješteno 2259 djece. Istovremeno, u domovima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi smješteno je 814 djece, od kojih 169 živi u stambenim zajednicama u programu organiziranog stanovanja uz podršku odgojitelja, a devedesetero ih je mlađe od tri godine. Želimo osigurati za što više te djece toplu i brižnu obitelj”, kazala je Maja Pletikosa, državna tajnica u Ministarstvu za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Ambasadorica ovogodišnje utrke Nevena Rendeli Vejzović i UNICEF-ova ambasadorica Bojana Gregorić Vejzović Foto: MKenji/UNICEFAmbasadorica ovogodišnje utrke Nevena Rendeli Vejzović i UNICEF-ova ambasadorica Bojana Gregorić Vejzović

Građani se u kampanju mogu uključiti doniranjem, sudjelovanjem u utrci i uplatom kotizacije od 123 kune ili navijanjem. Prihod od kotizacija bit će usmjeren za pomoć u opremi udomiteljskim obiteljima u kojima su smještena najmlađa djeca te za edukaciju udomitelja. Za najmlađu djecu i udomiteljske obitelji koje se o toj djeci brinu UNICEF će, u suradnji s Ministarstvom za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, osigurati kolica, sjedalice za auto, krevetiće, komode za prematanje, stolce za hranjenje i drugu potrebnu opremu.

Humanitarnu utrku Mliječna staza podržali su i Kaufland, Tele2, Zagrebački Holding i Intersport.

Updated: 03 rujna 2018
  • Share